Förnyat förtroende från Friskis&Svettis

- Inspiras dotterbolag Västmanlands Städ- och Flyttjänst AB har fått förnyat och utökat förtroendet att städa IF Friskis&Svettis tre anläggningar i Västerås. Vi är väldigt stolta och glada över att IF Friskis&Svettis ger oss detta fortsatta och utökade förtroende som städleverantörsäger Maria Thörn, försäljningschef på Västmanlands Städ- och Flyttjänst.

Friskis&Svettis är en organisation som består av 159 ideella idrottsföreningar, varav Västerås är en förening med över 21.000 medlemmar. Friskis&Svettis är en idrottsförening med ett för idrottsvärlden ovanligt mål. Här finns inget målsnöre att spränga, inget nät att sätta bollen i och ingen motståndare att knäcka, - här är målet ett leende. Föreningen har tre anläggningar på Björnövägen, City/Vasagatan och Rocklunda i Västerås.

Från och med den 1 september 2016 kommer Västmanlands Städ- och Flyttjänst leverera städ- och underhållstjänster till föreningens tre anläggningar i Västerås.

• lokalvård
  • städning
  • friskis&svettis

Vi erbjuder städning och supporttjänster i världsklass för att stärka helhetsupplevelsen av kundens verksamhet.

Inspira har ett heltäckande tjänsteutbud som omfattar det mesta inom företagsstädning och närliggande support som bemanning av reception, intern service, frukt, kaffe, växter och hygienprodukter. Vi finns i hela landet och har varit verksamma sedan 1984, omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vår värdegrund bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse. Sedan januari 2016 är Västmanlands Städ- och Flyttjänst AB en del av Inspira.