Inspira nominerade i CLEAN Bright Awards!

CLEAN Bright Awards är branschpriset som lyfter fram förebilder och framtidslöften inom den svenska städ- och servicebranschen. Tävlingsjuryn har nu nominerat totalt 18 finalkandidater i sex olika priskategorier. Tävlingen avgörs och årets vinnare presenteras vid en högtidlig ceremoni på CLEAN Service & Supply i Malmö, onsdag 6 november klockan 16.30.

Förra året vann Inspiras medarbetare Amanuel första pris som Årets Vardagshjälte, och i år är Inspira nominerade i kategorin Årets Glansföretag och har även en medarbetare nominerad som Årets Arbetsledare!

”Inspira är ett städ- och serviceföretag som står för nytänkande, visioner och kreativ utvecklingsanda.Inspira arbetar bland annat med en egen, unikt uppbyggd modell för kvalitetssäkring. Inspira var först med Svanenmärkta städtjänster och även först i branschen med Korpens hälsodiplomering. Inspira står även för socialt engagemang; är vänföretag till Stockholms Stadsmission och har startat yrkesinriktade utbildningar som hjälper en socialt utsatt grupp av människor tillbaka på fötter genom meningsfullt arbete”.

-  Det är mycket glädjande att vårt arbete med att ständigt utveckla och förbättra vårt företag har uppmärksammats. För oss är den övergripande ledstjärnan att leverera ”Städning i världsklass”. Med bland annat rätt metoder, rutiner och kvalitetssäkring samt kompetent och engagerad personal, så kommer vi oförtrutet arbeta vidare med att motsvara och överträffa våra kunders förväntningar på en ren miljö. Vårt engagemang utanför kärnverksamheten bygger på ett genuint intresse för människor och hållbar samhällsutveckling. Vi är speciellt glada att en av våra duktiga medarbetare, Seija Marjoniemi, har nominerats som Årets Arbetsledare. Säger Mikael Wallner, Operativ Chef på Inspira AB.

Läs mer om CLEAN Bright Awards här!

• clean bright awards 2013
  • mikael wallner
  • malmö mässan
  • clean service & supply
  • årets glansföretag
  • årets arbetsledare

Om Inspira: Vi erbjuder premiumtjänster inom städning och arbetsplatsservice lokalt, regionalt och nationellt. Vi utgår från kundens miljö och arbetar i huvudsak inom tre områden. Arbetsplatser, handelsplatser och publika platser. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 225 mkr och sysselsätter 700 medarbetare. Vi ska växa med kvalitet i allt vi gör genom ledstjärnorna kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet och hållbarhet.