Orasolv ny kund till Inspira

Med start i januari 2018 tar Inspira över ansvaret för lokalvården av 5 stycken tandvårdskliniker i Stockholm för Orasolv AB.

- Det är med stor stolthet och glädje som vi nu blir samarbetspartner till Orasolv. Vår målsättning är att bidra till en ren, välkomnande och inspirerande miljö. Det gör vi genom att skapa en miljö som bidrar till ökad upplevelse för besökare samt medarbetare, säger Tommy Lusth Säljansvarig på Inspira.

- Vi valde Inspira som samarbetspartner för att de kan leverera service till alla våra kliniker och att Inspira även erbjuder Svanenmärkt städning, säger Michael Lagerbäck VD på Orasolv.

Orasolv är ett svenskt tandvårdsbolag som driver nio moderna tandvårdskliniker i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala, med målsättningen att erbjuda Sveriges bästa tandvård.