Städning i världsklass på Tele2 Arena

Stockholms nyaste och modernaste evenemangsarena städas av Inspira. Det innebär en utökning av städuppdraget för Stockholm Globe Arenas som Inspira haft sedan sommaren 2012 och som tidigare omfattats av Ericsson Globe, Hovet, Annexet och Söderstadion.

-  Jag är mycket stolt över detta spännande uppdrag. Tele2 Arena sätter en ny standard på arenor i Sverige och evenemangsområdet i Globenområdet befäster sin ledande position i Skandinavien. Vår uppdragsgivares målsättning är att erbjuda evenemang i världsklass. Självklart ska det även innebära städning i världsklass. Städningen ska bidra till en ren och trygg upplevelse för alla som besöker arenan säger Joakim Markovits, VD Inspira AB

Som partner och leverantör till Stockholm Globe Arenas vill Inspira fortsätta att utveckla arbetet med en ren och trygg arena för alla besökare. Läs mer på www.globearenas.se/inspira

Möt Inspira på invigningen 24 augusti

I samband med Tele2 Arenas officiella invigning den 24 augusti finns Inspira på plats på Globentorget kl 12-19 för att svara på frågor inför ditt besök. Läs mer här! . Välkommen!

• tele2
  • tele2 arena