​VI RENGÖR 81 000 KAKELPLATTOR

Inspiras dotterbolag Västmanlands Städ –och Flyttjänst AB har lång erfarenhet av alla typer av specialarbeten och byggstädningar. Det är därför mycket glädjande att vi har fått detta lite speciella uppdrag säger Maria Thörn, Försäljningschef på Västmanlands Städ- och Flyttjänst.

Vi ska utföra en kvalitativ och effektiv byggstädning av Eskilstunas nya badhus Munktellbadet, på uppdrag från NCC. Byggstädningen kommer att utföras i etapper under hela våren. För närvarande arbetar vi med att rengöra 81 000 kakelplattor i bassängerna. Detta arbete utförts av vår specialpersonal från både Eskilstuna och Västerås under ledning av Arbetsledare Marie-Louise Karlberg. Munktellbadet kommer att inrymma en av Sveriges få 50-metersbassänger, två flexibla tränings och terapibassänger samt ett familjebad som utformats med inspiration från barnen i Eskilstuna. Det ska bli spännande och delta vid invigningen av detta fina badhus avslutar Maria Thörn.

Vi erbjuder städning och supporttjänster i världsklass som stärker helhetsupplevelsen av kundens verksamhet.Från Januari 2016 är Västmanlands Städ- och Flyttjänst AB en del av Inspira AB. Tillsammans omsätter vi ca 450 mkr och sysselsätter ca 1300 medarbetare. Vi verkar lokalt nära våra kunder och utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse