Enkel analysmjukvara som skapar mervärde

Enkel analysmjukvara som skapar mervärde

Goda möjligheter till analys ger ett stort mervärde för användaren. Därför har vi gjort EasyView enkelt, men ändå fullt med avancerade funktioner.

Den Windowsbaserade mjukvaran är användarvänlig och sköter smidigt och effektivt hela processen från konfigurering och uppstart, till nedladdning och presentation av data från loggers av egna fabrikat. För andra typer av data fungerar mjukvaran som ett fullfjädrat hanterings- och beräkningsverktyg. Det är enkelt att importera från många olika format direkt in i EasyView och på så sätt sammanfoga data från olika källor. Det gör EasyView till ett utmärkt komplement till exempelvis Excel.

Enkelt och prisvärt

Med sina många funktioner är EasyView enkelt att använda och även prisvärt. Mjukvaran skapar mervärde för användarna genom de många funktionerna som möjliggör analys och hantering av överförda mätresultat. Utöver att visualisera mätningen med ett diagram finns bland annat funktioner som rapportgenerering, histogram, processmonitor och formelhantering. Som tilläggsmodul finns även modbus.

Maxa din användning

För att få ut så mycket som möjligt av sitt analysprogram erbjuder vi även utbildningar till våra användare. I sortimentet finns allt från skräddarsydda kurser till mer allmänna genomgångar av funktionerna. Självklart kan vi genomföra kurser både på plats hos er, hos oss eller via webben.