Gå direkt till innehåll
Intelliplans vd Martin Weibull intervjuar personer från branschen i Bemanningspodden

Pressmeddelande -

Intelliplan AB lanserar ”Bemanningspodden” – en unik satsning i bemanningsbranschen

Intelliplan AB, ledande i Norden inom affärssystem för bemanning och rekrytering, är stolta att presentera en helt ny satsning: Bemanningspodden.

I Bemanningspodden kommer Intelliplans vd, Martin Weibull, att träffa framgångsrika personer inom bemannings- och rekryteringsbranschen för att utforska hemligheterna bakom deras succéer. Första avsnittet gästas av Andreas Getzman, känd för sin omfattande branschundersökning om framgångsfaktorer i branschen.

Martin Weibull delar sin entusiasm: ”Att få möjligheten att djupdyka i branschens framgångshistorier direkt med de som står bakom dem är otroligt inspirerande. Bemanningspodden ger oss en unik plattform att sprida dessa insikter. Att göra det genom en podcast är särskilt spännande eftersom det tillåter en mer personlig och direkt dialog. Vi är entusiastiska över att vara – såvitt vi vet – de första att introducera detta format i bemanningsbranschen.”

Bemanningspodden siktar på att erbjuda lyssnarna värdefulla lärdomar och konkreta tips från några av branschens mest framgångsrika personer. VD Martin Weibull tillägger: ”Varje avsnitt är en möjlighet att lära av de bästa, och jag ser personligen mycket fram emot de spännande diskussioner vi kommer att ha. Det är en fantastisk plattform för både personlig och professionell utveckling.”

Intelliplan AB, med en omsättning på över 90 MSEK och cirka 50 anställda och 50 000 dagliga användare i sitt system, förstärker med detta initiativ sitt engagemang för att bidra till ständig utveckling och innovation inom branschen.

För mer information om Bemanningspodden och hur du lyssnar på avsnitten, besök vår hemsida www.intelliplan.se