Nu öppnar nomineringen till Recruitment Awards 2023/2024

Nu öppnar nomineringen till Recruitment Awards 2023/2024

I samarbete med huvudsponsor Intelliplan arrangerar Branchen.se återigen Recruitment Awards, galan för rekryterings- och bemanningsbranschen. I mars 2024 är det dags och nu är det öppet att nominera era favoriter till galan.

Galan, som är Sveriges största inom rekrytering och bemanning, kommer att gå av stapeln i Stockholm och precis som tidigare ser arrangör Dejan Smiljanic fram emot en succékväll:

–Det är fjärde året vi arrangerar denna gala nu, vi ser att marknaden går starkt och vi har varje år noterat en ökning i antal nomineringar. Vi utnämner årets aktörer inom kategorier såsom; Årets Rekryteringsföretag, Årets Bemanningsaktör, Årets Rekryterare, Årets Interimsföretag mfl. Nyheten för i är Årets HR-chef. Under förra årets gala fick vi in närmare 550 nomineringar och vi räknar med att få in ännu fler i år, säger Dejan Smiljanic, initiativtagare och arrangör.

Huvudsponsor för galan är precis som tidigare år Intelliplan. Företaget grundades i slutet av 1990-talet och har sedan dess varit Nordens ledande systemleverantör för bemanning och rekrytering. Med verktygen Intelliplan, Zerolime och Tölve, erbjuder de skräddarsydda lösningar där allt från försäljning, rekrytering, bemanning och ekonomi kan samlas i samma verktyg.

–Vi på Intelliplan är otroligt stolta över att få vara med och arrangera Recruitment Awards 2023/2024. Evenemanget hyllar förebilder inom den bransch där våra kunder och samarbetspartners verkar, och det ger oss en fantastisk möjlighet att vara med och fira deras framgångar, säger Nathalie Nydahl,COO Intelliplan.

Läs allt och nominera er här: https://www.recruitmentawards.se/

Emelie Starrin

Presskontakt Marknadsansvarig 0704174617

Dejan Smiljanic

Presskontakt Arrangör 0706-77 50 76

Intelliplan - systemlösningar för bemanning och rekrytering

Intelliplan AB är marknadsledande i Norden inom affärssystem för bemanning och rekrytering. Bolaget har fler än 200 kunder och 50 000 dagliga användare. Intelliplan omsätter över 90 MSEK och är nästan 50 anställda.

Intelliplan AB
Arenavägen 39