​Jarlabergs IF har hittat rätt i nya samarbetet med Intersport

​Jarlabergs IF har hittat rätt i nya samarbetet med Intersport

Jarlabergs IF byter partner och går över till Sveriges största föreningsverksamhet. De har eftersökt en professionell samarbetspartner som gör det enkelt för medlemmarna och hittat rätt i ett samarbete med Intersport.

- Som fotbollsförening behöver vi en sakkunnig samarbetspartner för klädförsäljning som gör det lätt för våra medlemmar. Vi valde Intersport för deras tillmötesgående och flexibla arbetssätt samt att butiken i Sickla ligger i vårt närområde, säger Anders Öhlander, Ordförande i Jarlabergs IF.

”Haft ögonen på Jarlabergs IF länge”

Intersport ser flera fördelar med samarbetet och har tillsammans med föreningen arbetat fram en bra lösning för båda parter.

- Vi har haft ögonen på Jarlabergs IF i flera år och alltid sett dem som en väldigt välskött förening som vi gärna vill samarbeta med. Nu kom läget och vi är väldigt nöjda över att få vara föreningens partner i material tillsammans med Puma de närmaste åren, säger Fredrik Larsson, teamsäljare Intersport.

Intersport ger tillbaka 3% till föreningslivet på allt du handlar på intersport.se och i butik samtidigt som du, precis som vanligt, får din bonus om 2–6% som du kan handla för. Så ju mer du handlar, desto mer bonus får du OCH din förening. Snacka om win-win-win!