ISS Teleoffice och Apoteket vinnare i telefoni-SM

ISS Teleoffice handhar cirka 3000 anknytningar för Apotekets räkning och vinsten i SM grundar sig på de uppringandes höga betyg på växelns attityd och kunskap. SM avgjordes torsdagen den 1 februari och prisutdelningen ägde rum på SF Rigoletto i Stockholm. Juryn motiverade utnämningen med att "växeln klart stack ut över det vanliga - de besvarar alla samtal med extra glädje och energi". Kontakt: Nicklas Nilsson, ISS Teleoffice, 040-6916540 Annica Franzen, Apoteket, 08-4661000

Regioner

ISS är ett ledande företag inom facility management och workplace experience. I samarbete med sina kunder driver ISS engagemang och välbefinnande hos människor, minimerar påverkan på miljön samt underhåller fastigheter. ISS gör allt detta genom en unik kombination av data, insikter och service excellence på kontor, fabriker, flygplatser, sjukhus och i andra miljöer över hela världen. www.se.issworld.com

Anders Fridell

Connecting people and places to make the world work better