ITS Telefoni

ITS Telefoni

Nu lanserar vi äntligen vår egenutvecklade telefonilösning! Efter att under våren hört oss för bland våra kunder gällande vilken funktionalitet som efterfrågas, och vad som faktiskt skulle göra så att vardagen flyter på lite lättare, är vi nu redo att presentera vårt uppdaterade erbjudande.

Utifrån våra kunders input har vi tagit fram en helt ny telefonilösning som gör det möjligt för kunderna att själva sköta administrationen av telefonlistor, öppettider, röda dagar och meddelanden. Utöver detta väljer man också själv vilka nummer som visas utåt oavsett om samtalet sker från mobilen, appen eller via en softphone. Dessutom gör den nya telefonilösningen att det blir enkelt att koppla om mellan dag- och nattpass, samtidigt som det ingår både statistik och kalenderkoppling.

Vår telefonilösning innebär:

• Enklare administration av öppettider, meddelanden och röda dagar
  • Att du enkelt skiftar mellan mobil, app eller softphone
  • Tillgång till samtalsstatistik och kalenderkopplingar
  • Möjlighet till hosting av Call Centers och Växellösningar på samma server

Vi både hoppas och tror att det vår nya telefonilösning kan bidra till bättre arbetsflöden och framförallt till mer flexibilitet så att alla känner att de har en telefonilösning som passar för deras del av verksamheten.

Vill du veta mer om ITS Telefoni?

Kontakta oss via mail intresserad@itsnordic.se eller på telefon 08-522 433 00.

Staffan Ybring

Presskontakt VD +46 8 522 433 01

Teknik och känsla

Vi på ITS Nordic levererar smarta IT-, telekom- och utskriftslösningar till alla typer av företag med upp till 500 anställda. Våra lösningar bygger på den absolut senaste tekniken och tanken är att våra kunder ska kunna jobba, maila, surfa, skriva ut och kopiera, utan några störningar och avbrott.

Vi ser vår roll som en pålitlig IT-partner som tar ansvar, är tillgänglig och problemlösande. När vi ser till att våra kunders IT och kommunikation fungerar, kan de fokusera på sin kärnverksamhet och strategiska utmaningar. I många fall arbetar vi parallellt med och frigör tid för våra kunders egna IT-avdelningar. I andra fall tar vi hand om kundernas hela IT-drift. Oavsett vilket, inleder vi alltid våra kundsamarbeten med en grundlig analys för att ta reda på vilka behoven är – innan vi rekommenderar en lösning.

Ända sedan starten 2004 har vi drivit ett företag som har en grundläggande annorlunda idé än de flesta av våra konkurrenter. Vi anser nämligen att den enskilt viktigaste komponenten i vår leverans är exceptionell service. Därför lägger vi stor energi på att erbjuda marknadens bästa service, support och kundtjänst.

I dagsläget har vi fler än 100 medarbetare och vårt huvudkontor ligger i Stockholm.

Läs gärna mer på www.itsnordic.se

ITS Nordic AB
Gårdsvägen 18