Måttanpassad golvränna - Modul 1100 från unidrain®. Exklusiv modellserie HighLine med Panel överdel.

Duscha måttanpassat

NU KAN DU DUSCHA I 7,5 meter

Med måttanpassade golvbrunnar från unidrain® kan du skapa den perfekta duschmiljön i ditt badrum. Vad sägs om ett golvavlopp och duschzon som kan sträcka sig från vägg till vägg upp till 7,5 meter? Golvavloppet är idealt för både nyproduktion och renovering.

Serien heter Modul 1100 och specialanpassas enligt kundens önskemål. Modul 1100 serien erbjuder dig en golvbrunnslösning utöver det vanliga. Det finns många fördelar med att välja måttanpassade golvbrunnar. Här är några av dem:

KÄNSLA AV NYPRODUKTION
Vid renovering av badrum är måtten inte alltid optimala och standardprodukter passar inte som bästa möjliga lösning. Med måttanpassade golvbrunnar kan du enkelt få ett nyproducerat och exklusivt utseende genom att golvavloppet anpassas efter befintliga väggar, befintlig duschnisch eller hela badrummet dvs golvavloppet sträcker sig från vägg till vägg.

SPA-KÄNSLA
Golvavlopp med möjlig längd upp till 7,5 meter gör att du kan förvandla en hel vägg till duschyta och skapa spa- känsla med möjlighet till dubbeldusch eller sk. walk-in dusch.

OÄNDLIGA DESIGNMÖJLIGHETER
Förutom mångfalden av placeringsmöjligheter finns Modul 1100 serien att få i unidrain®´s två designserier. Tidlösa ClassicLine och Exklusiva HighLine som säkerställer att det finns designlösningar för varje smak.

FÖR ALLA BJÄLKLAG
Kan både installeras i betongbjälklag och träbjälklag.

TILLÅTER TILLTAGNA GOLVPLATTOR
Möjligt att använd riktigt stora golvplattor.

OPTIMALT GOLVFALL
Endast ett golvfall.