unidrain® utökar det populära osynliga golvavloppsortimentet

unidrain® utökar det populära osynliga golvavloppsortimentet

Nyhet - Custom Hörn

unidrain® utökar sin exklusiva designserie HighLine med Custom lösning för hörn. unidrain® Custom innebär att golvavloppet utförs utan synliga metalldelar och endast en mycket smal spalt i golvet syns där vattnet rinner undan. Med Custom som ovandel, limmas ett valfritt tillskuret material fast på basplattan som matchar eller bryter av mot det omgivande golvet. Resultat blir en exklusiv och elegant lösning där ett nästan osynligt golvavlopp kan erhållas.

Elegant golvavlopp
unidrain® har revolutionerat badrumsbyggandet där golvbrunnen / golvavloppet även blivit ett spännande designelement. Golvavloppet placeras mot vägg och därmed undviks traditionell placering av golvbrunnen mitt i duschen. unidrain® är ett elegant golvavlopp som ger full frihet att designa badrummet utan de tekniska begränsningar som traditionella golvbrunnar har.

Välj mellan två designserier som båda med ett brett designutbud säkrar att det finns lösningar för varje smak.

• Eleganta ClassicLine
  • Exklusiva HighLine

För mer information besök www.unidrain.se