Erik Nersing - ny produktchef på JAFO

Erik Nersing - ny produktchef på JAFO

Vi har glädjen att få hälsa Erik Nersing välkommen till vårt Team på JAFO. Eriks roll är övergripande ansvarig för JAFO:s produktutveckling och hela kedjan kring processen, från idé till lansering på marknaden. Erik kommer även ingå i JAFO:s ledningsgrupp och jobba med den fortsatta utvecklingen av bolaget och den tillväxtresa som pågår.

JAFO har ett brett utbud av produkter såsom golvbrunnar, golvrännor, duschrännor, golvavlopp, klinkerramar, vattenlås, rensbrunnar, spolbrunnar, WC-stosar, råttstopp, diskbänksvattenlås, sko- och stöveltvättar. JAFO ansvarar även för Unidrains försäljning i Sverige av designbrunnar som placeras väggnära. Alla Unidrain-produkter är utvecklade av danska arkitekter i nära samarbete med experter på våtrumsteknik.

Erik är på plats hos oss från och med måndag den 3 maj, erik.nersing@jafo.eu

JAFO är ett fristående och självständigt bolag inom BLS Industries AB