Lansering av JAFOs Innovativa Golvbrunnar PS & PB 75 FLEX: En Ny Era av Flexibilitet och Precision

Pressmeddelande -

I ett steg mot att förenkla och förbättra installationen av golvbrunnar introducerar JAFO sina senaste tillskott till marknaden: PS & PB 75 FLEX. Dessa innovativa golvbrunnar representerar en ny era av flexibilitet och precision för byggprojekt över hela landet. Med en mångsidig design och justerbara funktioner sätter JAFO återigen standarden för branschledande kvalitet och innovation.

PS & PB 75 FLEX är inte bara en ingjutningsbrunn; det är en helhetslösning designad för att möta de specifika behoven hos dagens byggprojekt. Med en inbyggd justerbar förhöjningsring erbjuder dessa golvbrunnar en oöverträffad flexibilitet, möjliggörande för perfekt anpassning varje gång. Den justerbara förhöjningen på 0-15 mm tillsammans med en justerbar lutning på 0-4° säkerställer en exakt och problemfri installation.

Produktchefen på JAFO, Erik Nersing, delar sin entusiasm för de nya produkterna: "Med PS & PB 75 FLEX har vi lyssnat på våra kunders behov och utvecklat en produkt som verkligen underlättar och förbättrar installationsprocessen. Möjligheten att justera förhöjningen och lutningen ger våra kunder friheten att uppnå perfekt resultat varje gång, utan kompromisser."

Dessa golvbrunnar är utformade för att enkelt monteras i JAFOs befintliga fixtur RSK 713 39 15, och inkluderar JAFOs beprövade skruvade klämring samt övriga tillbehör. Användningen av de tre justeringsskruvarna gör det enkelt för installatörer att justera in flänsen perfekt i förhållande till tätskiktet, vilket minimerar risken för läckage och ökar den totala installationens tillförlitlighet.

Nersing understryker också den svenska kvaliteten på JAFOs produkter: "Alla våra produkter är utvecklade och tillverkade i Sverige, vilket inte bara garanterar högsta möjliga kvalitet utan också stödjer lokal produktion. Med PS & PB 75 FLEX fortsätter vi att visa vårt engagemang för innovation, kvalitet och kundnöjdhet."

JAFOs PS & PB 75 FLEX är mer än bara en ny produkt; det är ett bevis på företagets engagemang för att ständigt sträva efter att förbättra och förenkla byggprocessen för sina kunder. Med dessa golvbrunnar sätter JAFO en ny standard för vad som är möjligt, med en oöverträffad flexibilitet och precision som möter dagens och morgondagens byggbehov.