JAFO RATT-EXX effektivt elektroniskt råttstopp

Råttinvasion - stoppa råttorna med JAFO RAT-EXX elektroniskt Råttstopp

Problem med råttor

När vi bygger ut samhällena stör vi råttorna som lever nere i de kommunala avloppsnäten så att de flyttar till platser där vi inte vill ha dem. Råttor är ett hot mot vår hälsa samt skadar våra fastigheter genom att gnaga sönder elledningar, isoleringsmaterial, golvbrunnar och avloppssystem vilket orsakar dyra och oönskade kostnader.

JAFO RAT-EXX Råttstopp
Installeras enkelt i den horisontella serviceledningen i källaren eller i mark. Råttstoppet avger elektroimpulser med en spänning på ca 200 - 500 Volt som vid kontakt avger en elektrisk stöt som garanterat hindrar råttan från att ta sig in i fastigheten via avloppssystemet. Därmed avskärmas hela fastighetens avloppssystem från inträngning av råttor i en enda punkt.

En effektiv, enkel och miljövänlig metod.

JAFO RAT-EXX fodrar minimalt med underhåll samtidigt som den också fungerar som en rens- och spolbrunn i avloppssystemet.

Läs mer om JAFO RAT-EXX här

JAFO har ett mycket brett utbud av Golvbrunnar, Designbrunnar, Traditionella golvbrunnar, Golvrännor, Duschrännor, Golvavlopp, Klinkerramar, Vattenlås, Rensbrunnar, Spolbrunnar, WC Stosar, Råttstopp, Diskbänksvattenlås, Skotvättar och Stöveltvättar.

JAFO marknadsför även eleganta unidrain® väggnära golvrännor. Ett designelement för badrummet.

JAFO och Unidrain är fristående och självständiga bolag inom BLS Industries fd. Purus koncernen.