VAD SKER I UNDERJORDEN?

VAD SKER I UNDERJORDEN?

Det växande problemet med råttor som tar sig upp i fastigheter via avloppssystemet förtjänar definitivt att uppmärksammas mer än det gör.

Därför har vi på Jafo gjort en kort film som informerar om vilka skador man riskerar när det snabbt ökande beståndet av råttor lyckas ta sig in i ens fastighet – och hur enkelt det faktiskt är att förebygga problemet.

Råttor trivs i avloppssystemet, äter det mesta och söker sig via avloppet in i fastigheter, där de kan gnaga sönder allt från elkablar till isolering, rör och golvbrunnar. Men råttstoppet Rat-Exx från Jafo placeras enkelt i fastighetens servisledning och ger råttan en elstöt som är så obehaglig att den vänder om.

Se hela filmen på tekniknytt.eu