Jaktia finalist i årets European Franchise Awards

Jaktia finalist i årets European Franchise Awards

Jaktia har gått till final i årets European Franchise Awards i kategorin ”Franchisor of the Year”. Galan anordnas av The European Franchise Federation den 21 september 2023 i Bryssel.

EFF (European Franchise Federation) anordnar en internationell award-ceremoni där medlemsländernas vinnare från inhemska tävlingar får möjligheten att tävla mot andra kedjor internationellt. ”The best of the best in European franchising”. Alla finalisterna tävlar i 7 kategorier; Årets franchisegivare, Årets franchisetagare, International Brand, Emerging Brand, Innovator the Year, Services to Franchising, och för första gången European Hall of Fame. Jaktia är finalist i kategorin ”Franchisor of the Year”.

Det har varit ett helt osannolikt år, vi har fått fler priser och nomineringar i samband med att vi blev ”Årets franchisekedja 2022”. Vi har ombetts att föreläsa och delta på olika event för att inspirera andra företag och franchisekedjor. Men att vi nu även blir uppmärksammade ute i Europa är både häpnadsväckande, fantastiskt roligt och ett bevis på att vårt sätt att arbeta med franchise fungerar riktigt bra. Ett bevis på att vår värdegrund håller – Att jobba med Jaktia skall vara ROLIGT, LÖNSAMT och ENKELT! Vi står väldigt stolta och ödmjuka inför den här finalplatsen! Säger Jaktias VD, Lars Martinsson

Avslutningsvis vill vi på Jaktia rikta ett stort tack till alla våra butiker, partners och kunder som alltid får oss att vilja bli vårt bästa. Den här finalplatsen delar vi med er!

Önska oss lycka till!