Jaktia signerer nytt kjedemedlem i Trondheim

JAKTIA er Nordens største franchisekjede innen jakt, fiske og friluft. De siste årene hatt en kraftig vekst med utvikling av flere butikker i både Norge, Sverige og Danmark. Jaktia har signert avtale om medlemskap i kjeden med Hagemo Jakt & Friluft AS som har sin butikk på Klett ca. 10 km sør for Trondheim sentrum. Butikken har bredt utvalg innen jakt og våpen. Den er på 200 kvm med dedikerte jegere og skyttere som betjening.

- En bransje i forandring! Jeg har jobbet med salg av våpen og jaktutstyr i 30 år, og har fulgt utviklingen i våpenbransjen nøye. De siste 8 årene med Hagemo Jakt og Friluft. Konkurransen blir tøffere, vi utfordres av nettsalg og store kjeder som ikke alltid lykkes i vår bransje. Det var en lett avgjørelse å velge Jaktia som det rette konsept, vi står sterkere samlet enn mange små butikker spredt over hele landet. Sammen klarer vi å opprettholde et høyt faglig kompetansenivå, som jeg vet våre kunder setter pris på, sier Jørn Hagemo daglig leder hos Hagemo Jakt & Friluft AS.

Butikken er godt plassert ved E6 sør, inn mot Trondheim sentrum med eget børsemakerverksted og god parkering rett på utsiden av døren.

- Vi gleder oss over å få Hagemo Jakt & Friluft AS med i vår kjede. Butikken er veletablert i regionen og er en dyktig aktør innen jakt og våpen som vil styrke kjedens posisjon i fylket, sier daglig leder av Jaktia AS Morten Krohg.

Jaktia har i dag 16 butikker i Norge, 35 i Sverige og 11 i Danmark.

Ved spørsmål i sakens anledning, vennligst kontakt

Morten Krohg

Daglig Leder, Jaktia AS