Mälarö Djur och Fritid & Jaktia Ekerö blir ett med Mälarö Skydd

Mälarö Djur och Fritid & Jaktia Ekerö blir ett med Mälarö Skydd

Två starka företag på Mälaröarna går samman!

För att ytterligare stärka sin marknadsposition inför framtiden bildas ett ännu starkare Ekerö-företag!

Satsningen på kvalitet i butik, med personlig service och ett stort kunnande om produkterna har visat sig vara populärt på Ekerö. Nu blir det ännu bättre för kunderna.

Mälarö Skydd erbjuder ett kvalitetssortiment inom trädgårdsmaskiner, arbetskläder och skor, personskydd, profilkläder och konfektion.

Mälarö Djur& Fritid/Jaktia Ekerö erbjuder foder och tillbehör till husdjur och häst samt jaktvapen, ammunition och tillbehör till jakt.

Tillsammans kan vi erbjuda våra kunder ett brett och heltäckande sortiment av starka varumärken!

Anton Eriksson – Vi är imponerade av den starka position som Mälarö Skydd har byggt upp på Ekerö med omnejd och den service de ger till sina kunder. De blir ett värdefullt tillskott till Spannfodkoncernen, både i vår lokala marknad och genom sin kompetens, säger Anton Eriksson, Mälarö Djur & Fritid/Jaktia Ekerö.

Martin Siönäs - Mälarö Djur & Fritid och Jaktia Ekerö erbjuder kunderna hög leveransservice och god kompetens inom ett attraktivt sortiment. De fokuserar på hög kvalitet och god service, precis som vi på Mälarö Skydd gör. Det känns mycket bra att Mälarö Skydd kan fortsätta att utvecklas men nu som en del inom Spannfod säger Martin Siönäs, Mälarö Skydd AB.