Hur syns du? Tydliggör ditt varumärke

Bli bättre på att sälja dig själv, dina produkter/tjänster och ditt företag! Allt hänger på dig, hur framgångsrik du vill bli.

Det är inte bara företag och organisationer utan också människor som behöver skapa och stärka sina varumärken. I en värld där du inte längre vet var och om du är anställd måste du vara ditt eget personliga varumärke. Det gäller att skapa en unik historia om sig själv för att sticka ut på arbetsmarknaden. Här är  kursen där du lär dig stärka ditt varumärke för att sälja produkter/tjänster, presentera och kommunicera bättre.

OBS! kursen är i Malmö 15/4 -16/4!

Du behöver bli medveten om dina förmågor och drivkrafter som ditt eget varumärke ska vila på OCH hur du via digitala medier och content marketing marknadsför dig.

Med Maria Baczynski (röst- och talpedagog, Voiceinvestor) och Pia Jansäter, JJansäter Kommunikation, (kommunikationsexpert) hittar du dina möjligheter att bygga ditt varumärke och bli säkrare på att framträda, presentera och sälja in dig själv, och/eller dina produkter och/eller tjänster.

Kommunikativt ledarskap

Alla är välkomna oavsett om du är lärare, ledare, kommunikatör med flera. Som ledare av andra och av dig själv måste du kunna tackla de problem du ställs inför som t ex att sälja in idéer, motivera och presentera. Det gäller helt enkelt att få självkännedom för att kunna stärka sitt varumärke, veta vilka värderingar du står för och ge ett trovärdigt intryck.

Mål för kursen - utmana dig själv

• Retoriska modeller och presentationsteknik direkt för vardagen
  • Tips hur röst och kroppsspråk säger mer än du tror och som du lär dig använda på ett övertygande sätt.
  • Motstånd och invändningar där du får lätthanterbara tekniker.
  • Budskapsformuleringar för både traditionella och digitala kanaler.
  • Råd och verktyg för att hantera kritik och negativ attityd.
  • Tekniker för att skapa uppmärksamhet.
  • Självkännedom om dina förmågor för att kommunicera med känsla och förmedla ditt budskap med hjärtat.

Kurstillfälle från lunch till lunch:
Onsdagen den 15 april kl 12.00 till torsdagen den 16 april kl 13.00,

i Malmö, inte i Gladsax som tidigare annonserats.

OBS NYTT PRIS NU: 3 900 kr exkl moms. (Tidigare pris 4 400 kr exkl moms)

För detta pris får du en egen plan och övningar för hur du efter kursen fortsätter med ditt nya liv, professionell undervisning av två experter, två luncher, eftermiddagsfika och middag. (Övernattning ingår inte längre men vid behov går detta att anordna.)

Läs mer på vår hemsida om kursen Hur syns du? Tydliggör ditt varumärke!

Anmäl dig kursen i att stärka ditt varumärke här

För frågor kontakta: Pia Jansäter, info@jansater.se eller ring 0709-83 77 80

• jansäter kommunikation