Elverket II laddar för säljstart!

Bredvid det gamla elverket på Hamngatan i Sundbyberg bygger Abacus 115 bostadsrätter med tidlös design och industriell krydda. Preliminär inflyttning beräknas till sommaren 2017.

Elverket II rymmer allt från yteffektiva ettor till rymliga femmor och har en grönskande innergård i nivåer. På bottenplanet byggs en förskola med Tuvanparken precis intill och i närheten finns även Bällstaån med fina promenadstråk. Här finns drömboendet för alla åldrar.
Sundbybergs centrum bjuder dessutom på shopping, restauranger och utmärkta kommunikationer.

- Vi hade en lyckad förhandsvisning och det märks att intresset är stort för detta projekt. Husens moderna industristil och smarta planlösningar lockar många, säger Josa Lundbäck, VD för Abacus.

Visningen sker hos HusmanHagberg, Centralvägen 3, 171 68 Solna

För mer information, vänligen kontakta:
Josa Lundbäck, vd på Abacus
T: 070–258 59 00