Dokument —
Kungsbrohuset nästan fullt uthyrt när TNG Bemanning flyttar in
Den 1 november 2010 kommer TNG Bemanning att flytta in i Kungsbrohuset i Stockholm. Jernhusen har tecknat ett treårigt avtal med företaget.
go to media item
- Licens:
- Medieanvändning
Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
- Filformat: