Jolivs årsbrev!

Vilket fantastiskt år det har varit! Vi är så tacksamma för relationen med er, våra kunder!

Ni hjälper oss att utvecklas och vi gör vårt allra bästa för att hjälpa er ge omsorg i världsklass.

Omsorgen möter ständigt ökade krav, medan det fortsätter att vara en utmaning att hitta rätt kompetens och hushålla med resurserna. Förutom att fortsätta förbättra Mobil Omsorg har vi också tagit fram två nya moduler, Digital signering och Dokumentation. Nu kan du göra ”allt” i en och samma app i mobilen. Enkelt och kvalitetssäkert, även för den som är ny i yrket.

Vi vill också passa på och tacka alla våra samarbetspartners. Under det gångna året har vi arbetat med att utöka antalet integrationer till Mobil Omsorg och Mobil Klinik. Läs mer om dem i bladet och på mobilomsorg.se. Systemen ska fungera tillsammans, för att underlätta för er i verksamheten.

Året avrundades på ett fantastiskt sätt då Stockholms Stad valt Jolivs Mobil Omsorg som planeringssystem för hela den sociala verksamheten. Vi toppade på både funktioner och användarvänlighet, delvis tack vare vårt AI-stödda planeringsverktyg.

Vi på Joliv önskar en God Jul och ett Gott Nytt 2020! 🧡

Joliv utvecklar och stödjer användning av innovativa IT-stöd för bättre vård och omsorg. Företaget grundades 1999 och har idag lösningar för omsorg, hemsjukvård, primärvård och elevhälsovård. Vårt systerföretag Qurelia AB arbetar med kunskap och IT-stöd för kvalitetsuppföljning inom vård och omsorg.