Rösta fram bästa Joomlasajt och bästa Joomlait - röstningen avslutas den 12 maj

RÖSTA FRAM BÄSTA JOOMLA SAJT OCH BÄSTA JOOMLAIT (DEN SOM BIDRAGIT MEST TILL JOOMLA COMMUNITYN) TILL SVENSKA JOOMLA!PRISET
Gå in på www.joomladay.se och rösta på de nominerade kandidaterna. Röstningen pågår till och med den 12 maj. Prisutdelning sker i samband med Joomla!Day, fredagen den 15 maj 2009.

JOOMLA! DAYS SWEDEN 2009 DEN 15 OCH 16 MAJ i STOCKHOLM
Joomla!Days arrangeras av Joomlaföreningen för fjärde året och i år är det i två dagar - den 15 och 16 maj i Stockholm som gäller. Om du är Joomla-entusiast eller om du bara är nyfiken på Joomla! så vill du inte missa denna händelse. Det är ett bra tillfälle att få höra de senaste nyheterna från Joomla, få tips och idéer från andra i den svenska Joomla communityn, och inte minst, att träffa andra Joomla! användare.
Plats: Hotel Anglais, Stockholm
Datum och tid: 2009-05-15 kl. 9-17 och 2009-05-16 kl. 9-17
OBS! Antalet platser är begränsat. För mer information, hela programmet och anmälan: www.joomladay.se

Om Joomla!
Joomla! är ett prisbelönt publiceringssystem (CMS) som ger både proffs och amatörer möjligheten att bygga och administrera funktionsrika, kraftfulla webbplatser utan att ha någon kunskap i webbprogrammering. Joomla! är utvecklad för att hantera allt från enklare hemsidor till komplexa företagsapplikationer. Joomla! har öppen källkod och grundversionen är helt kostnadsfri. (Joomla! är släppt under GPL licens.)

Joomla! användandet är utbrett över hela världen och ca 400.000 nedladdningar av Joomla! sker varje månad. Fler än 9 miljoner nedladdningar av Joomla! har skett sedan den första versionen av Joomla! släpptes den 17 augusti 2005.

För vidare information kontakta
Ordförande Lorenzo Garcia på lorenzo@joomlaforeningen.se mobil: 070-2592988
Vice ordförande Sarah Watz på sarah@joomlaforeningen.se mobil: 070-8755 115

• Vuxenutbildning