DEMIDEKK Terrasslasyr 90002 Gråsvart

Framhäv din terrass med DEMIDEKK Terrasslasyr - ny färgkarta

Vi nordbor lever för sommaren, vi står ut med kyla, snö och stormar. Varje dag under vintern skrapar vi av isen från vindrutan, bara vi får en lång och härlig sommar. Från tidig vår till sen höst, så länge solen värmer, vill vi vara utomhus.

På sommaren är vi utomhus från det att solen går upp till långt efter att den gått ner. Vi äter våra måltider, umgås och vilar på terrassen. Det är här vi tankar energi.

Det optimala utelivet får du med en terrass som kräver minimalt med underhåll och som håller sig snygg år efter år. Med DEMIDEKK Terrasslasyr får du mer tid över att njuta av sommaren och din terrass.

I den nya Färgkartan från DEMIDEKK Terrasslasyr finns fjorton vackra kulörer som alla passar fint ihop med den skandinaviska arkitekturen, landskapet och naturen. I år med två nya kulörer; en varm grå ton 90029 Naturligt Silvergrå och en dämpad brun 90028 Skuggbrun. Fundera över vilken kulör som passar bäst ihop med kulören på ditt hus, så att du får ett elegant och enhetligt intryck.

DEMIDEKK Terrasslasyr framhäver och förskönar träets naturliga, vackra utseende. Välj en kulör som harmonierar med huset och omgivningen. Med bara en strykning skyddas träet mot fuktigt höstväder, frusna vintrar, men också mot solens UV-strålar under sommaren.

Se emagasin.jotun.se och jotun.se för råd och tips om hur du går tillväga.

För mer information och högupplösta bilder vänligen kontakta:
Kristina Tunegård, Brand Manager Exterior, kristina.tunegard@jotun.se

Högupplösta bilder finns på: https://jotun.billes.se

Vi påminner om att genom att ladda ner bilder, godkänner ni samtidigt att all användning av Jotuns bildmaterial endast sker i syfte att omtala DEMIDEKK/Jotuns kulörer och produkter.

• Bilderna är Jotuns egendom och får bara användas i sammanhang där DEMIDEKK/Jotuns kulörer och produkter omnämns, inte som illustrationsbilder av andra saker.

Bilder ska krediteras Jotun/DEMIDEKK @jotunsverige #jotunsverige #demidekk.
Fotograf: Mikkel Mortensen Art Director foto: Therese Sennerholt. Stylist: Pella Hedeby/Lotta Agaton Interiors.

Tips:
Det är till stor hjälp för läsarna om ni skriver ut kulörkoder och kulörnamn på bilderna ni publicerar. Vi får många frågor om detta. Både kulörkod + namn (t.ex. JOTUN 0734 BRUNSVART) bör skrivas ut, då det finns en rad kulörer med samma namn men med annat utseende från olika färgleverantörer.