LADY Aqua 6325 Balans

Jotun lanserar LADY Aqua

Jotun LADY Aqua – silkematt färg för våtrum

Jotun presenterar en helt ny produkt - silkematt färg för våtrum och tvättutrymmen. Med LADY Aqua får du vackra silkematta våtrumsväggar i vackra kulörer. Den ger dig möjlighet att helt ändra uttryck och följa kulörtrender i bad- och våtrum utan speciellt stor arbetsinsats. Jotun LADY Aqua går att bryta i Jotuns alla kulörer och med glans 10 får man ett vackert silkematt resultat.

För mer frågor om kulörer och foto, kontakta:

Kristina Tunegård│ Category Manager Interior, Jotun │ kristina.tunegard@jotun.se│

tel 031-69 63 00

Anna Bergman│ Project Manager Interior, Jotun│anna.bergman@jotun.se│

tel 031-69 63 00

För mer information och färgprover, kontakta:

EKPR & Kommunikation │info@ekpr.com │tel 08-667 22 06

Högupplösta bilder finns på: www.ekprbildbank.com

o Alla bilder skall hänvisa till: Jotun/LADY

o Foto: Siren Lauvdal, Styling: Jannicke Kråkvik & Alessandro D’Orazio.

Det är till stor hjälp för läsarna om ni skriver ut kulörkoder och kulörnamn på bilderna ni publicerar. Vi får många frågor om detta. Både kulörkod + namn (t.ex. LADY 10341 Kalk) bör skrivas ut, då det finns en rad kulörer med samma namn men med annat utseende från olika färgleverantörer.

Jotun är marknadsledande inom dekorativ färg i Skandinavien och en av världens ledande producenter av färg och pulverlackering med 69 företag och 33 produktionsanläggningar på alla kontinenter. Jotun hade år 2014 en total omsättning på NOK 17 542 miljoner, och har mer än 9700 medarbetare. Koncernen är organiserad i fyra olika segment och sju geografiska regioner, den har sitt huvudkontor i Sandefjord, Norge.