Nu är det dags att söka sommarjobb hos Jula

Jula är ett framgångsrikt och expansivt företag som erbjuder hemmafixare och proffs ett attraktivt sortiment till låga priser. Expansion är en tydlig del av Julas vision, här erbjuds goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Jula finns idag i Sverige, Norge och Polen.

Just nu söker vi sommarvikariat för varuhusmedarbetare i Jönköping, Göteborg, Helsingborg, Stockholm, Norrtälje, Charlottenberg och Stockholm.

Som Varuhusmedarbetare är din huvuduppgift att finnas till för kunden genom att hjälpa dem med råd och lösningar inom vårt produktsortiment. I ditt arbete ingår även upplockning av varor, kassaarbete, kassaredovisning, att hantera reklamationer, truckkörning (ledstaplare & motviktstruck), ombyggnation av varuhuset inför kampanjer och nya säsonger samt att se till att varuhuset är väl påfyllt med varor och att de exponeras tydligt för kunden.

För den som vill söka jobb som varuhusmedarbetare i sommar finns mer information att få här. Välkommen med din ansökan.

Se fler jobb och karriärsmöjligheter, följ oss gärna på Linkedin

Följ oss på Facebook, Jula Sverige och på Instagram @julasverige, så ser du till att du inte missar någon viktig information!