Daniel Sloss - CAN'T Amiralen Malmö 18 januari 2024

Daniel Sloss - CAN'T Amiralen Malmö 18 januari 2024

DANIEL SLOSS - CAN'T är den 12e soloshowen av Skottlands internationella komedistjärna. Daniel Sloss har haft sju utsålda solo off-Broadway-säsonger, medverkat i amerikanska TV-showen ‘Conan’ 10 gånger, slagit försäljningsrekord på Edinburgh Festival Fringe samt turnerat i sammanlagt 53 länder. Vi välkomnar Daniel Sloss med showen ’CAN’T’ till Amiralen i Malmö.

Daniels tidigare banbrytande, globala succéer inkluderar 'HUBRiS', världens största solokomedi-show, och 'X', den hyllade turnén om sexuella övergrepp. Han turnerade med ‘X’ under 17 månader och genomförde 300 föreställningar runt om i världen. I Ryssland blev showen den största engelskspråkiga komedishowen genom tiderna, trots ett skämt om vikten av sexualundervisning som i Putins Ryssland inte bara är tabu utan dessutom olagligt att prata om. Filmen ‘X’ finns på HBO i USA och Kanada och var den första brittiska komedin som fick en filmpremiär på brittiska biografer.

Daniels liveshower ‘DARK’ och ‘Jigsaw’ har tillsammans streamats på Netflix i 190 länder och på 26 olika språk. ‘Jigsaw’ har bidragit till över 200,000 uppbrott och 300 skilsmässor över hela världen. Fans tar till och med sig sina skilsmässopapper till Daniels shower för att få de signerade.

“Dirty, sweet and clever”
- New York Times

Med specialgäst KAI HUMPHRIES
*Gästen kan komma att ändras

Produktion: Atomicsoul/Julius Production

Daniel Sloss - CAN'T gästar Amiralen i Malmö den 18 januari 2024.