Eino Heinonen ny Business Development Manager när Junglemap satsar på Finland

Eino Heinonen ny Business Development Manager när Junglemap satsar på Finland

Junglemap fortsätter att växa med över 200 nya kunder under första halvåret 2022. Nu tar bolaget nästa steg på tillväxtresan med en satsning på den finska marknaden. Ny Business Development Manager blir Eino Heinonen, med mångårig erfarenhet från försäljning och marknadsföring.

En viktig del av Junglemaps tillväxtstrategi handlar om att ta den banbrytande lärmetoden NanoLearning till nya marknader. Med över 1200 kunder i Sverige och Norge blir en satsning på den finska marknaden ett naturligt nästa steg. Fokus kommer till att börja med ligga på NanoLearning-kurser inom informationssäkerhet.
- Många företag och organisationer letar efter metoder för att bygga mänskliga brandväggar. Våra framgångar på den svenska och norska marknaden gör att vi ser stor potential även i Finland, säger Joakim Hejestad, Director of Business Development Sweden and Finland.

Ny Business Development Manager med fokus på Finland blir Eino Heinonen med en mångårig erfarenhet från försäljning och marknad inom flera branscher. Redan idag har Junglemap flera finska kunder som t.ex Viking Line och Lähitapiola. Junglemap kommer successivt förstärka sitt team för att möjliggöra att ta in många fler finska kunder.
- Jag ser enormt mycket fram emot den här möjligheten, säger Eino Heinonen. Finska företag och organisationer står inför samma utmaningar som svenska och norska. NanoLearning och Junglemaps koncept är precis vad många letar efter.