Nina Lönnberg, ny Business Development Manager för Junglemap Finland.

Nina Lönnberg ny Business Development Manager för Junglemap Finland

Tidigare i år inledde Junglemap en satsning på den finska marknaden. Nu förstärker Junglemap sitt finska team med Nina Lönnberg, som med mångårig erfarenhet från rådgivning, försäljning och affärsutveckling inom bland annat försäkringsbranschen, blir ny Business Development Manager för Junglemap Finland.

Idag har Junglemap över 1200 kunder i Sverige och Norge och satsningen på att ta den banbrytande lärmetoden NanoLearning till den finska marknaden blir ett naturligt nästa steg. Fokus kommer till att börja med ligga på NanoLearning-kurser inom informationssäkerhet.
- Cyberhoten ökar och i tider av hög osäkerhet blir vår metod för att bygga mänskliga brandväggar än viktigare, säger Joakim Hejestad, Director of Business Development Sweden and Finland. Våra framgångar på den svenska och norska marknaden gör att vi ser stor potential även i Finland,

Nina Lönnberg blir alltså ny Business Development Manager med fokus på Finland. Hon har en mångårig erfarenhet från olika typer av kundrelationer inom flera olika branscher.
- Ninas breda erfarenhet blir oerhört värdefull när vi nu erbjuder vårt koncept för ökad informationssäkerhet till finska företag och organisationer, säger Joakim Hejestad.