Goran Govorcinovic, Junglemaps nye Director New Sales Sweden & Finland

Goran Govorcinovic blir Junglemaps nye Director New Sales Sweden & Finland

Med över 7 miljoner slutförda lektioner ser Junglemap ett fortsatt stort behov av utbildning inom cybersäkerhet och vässar nu ytterligare sin säljorganisation. Goran Govorcinovic, med lång erfarenhet från strategisk försäljning hos bland annat Apsis, blir Junglemaps nye Director New Sales Sweden & Finland.

Junglemap tog den banbrytande metoden NanoLearning till Sverige och har sedan 2015 hjälpt över 700 svenska kunder både inom privat och offentlig sektor att höja medvetenheten kring cybersäkerhet och därmed stärka sina mänskliga brandväggar. Bara under 2022 gjorde bolaget över 1200 affärer och tog in 300 nya kunder globalt, samtidigt som man passerade 7 miljoner slutförda lektioner sedan starten.

Men behovet av ökad cybersäkerhet är fortsatt stort i en allt osäkrare omvärld. För att möta den efterfrågan vässar Junglemap sin säljorganisation med ett tydligare fokus på nyförsäljning. Goran Govorcinovic med en bakgrund från strategisk försäljningsutveckling inom bland annat Apsis, blir ny Director New Sales Sweden & Finland.
- Jag ser en enorm potential i Junglemaps erbjudande och ser verkligen fram emot att få vara med och bidra till en ökad och mer fokuserad nyförsäljning, säger Goran Govorcinovic.

Enligt Gustav Berghog, VD Junglemap, är rekryteringen av Goran Govorcinovic en avgörande pusselbit för att kunna växla upp försäljningen ytterligare.
- Det här är en rekrytering helt i linje med vår tillväxtstrategi och vi är mycket glada över att ha lyckats rekrytera Goran, säger Gustav Berghog. Med hans erfarenhet av strategisk försäljning kommer vi att mer fokuserat kunna utnyttja vår starka ställning på den svenska marknaden.