Joakim Hejestad och Niklas Rosén, Junglemap.

Niklas Rosén ny Sales Development Manager när Junglemap växlar upp säljorganisationen

Junglemap breddar sin säljorganisation i Sverige och Finland och förstärker teamet med Niklas Rosén som blir ny Sales Development Manager med fokus på kampanjer och riktade erbjudanden.

Junglemap är marknadsledande i Norden när det gäller utbildning i informationssäkerhet, men har också en omfattande produktion av skräddarsydda utbildningar i allt från hållbarhet, uppförandekod och anti-korruption och andra ämnen där det handlar om att skapa en ökad medvetenhet och förändrade beteenden.

Niklas Rosén har sedan 2021 varit innehållsproducent på Junglemap och skapat många olika typer av utbildningar i nära samarbete med Junglemaps kunder.

- Vår metod NanoLearning passar i många sammanhang och ger dessutom organisationer bättre möjlighet att följa upp och faktiskt se vilken effekt utbildningsinsatserna ger, säger Niklas Rosén. Och det är något jag tror att ännu fler organisationer är i behov av.

Joakim Hejestad, ansvarig för Junglemaps säljorganisation och affärsutveckling i Sverige och Finland, ser en stor potential i att bredda Junglemaps erbjudande. Både till nya och befintliga kunder.

- Det finns ett stort behov av ett beteende förändrande lärande med mätbara effekter i många organisationer. Med Niklas breda sälj-erfarenhet och kompetens från vår innehållsproduktion ökar vi tempot i våra riktade kampanjer och erbjudanden, säger Joakim Hejestad.