Delta i nomineringen för JYSKs Bring Dedication Awards 2024

Delta i nomineringen för JYSKs Bring Dedication Awards 2024

Varje år delar JYSK ut ett pris till någon som "jobbat engagerat och målinriktat för att skapa förutsättningar för fler att få tillgång till parasporten".

2023 gick priset till Marvin Semakala för hans engagemang i Bowlingföreningen Stockholm Västra IFFF.

– Marvin är verkligen ett exempel på det vi kallar "Bring dedication". Han såg ett behov för mer aktiviteter för den som lämnat anpassad grundskola och gymnasieskola och skapade en förening där man både kan möte nya vänner och utvecklas i sin idrottssatsning. Vi vill gärna premiera Marvin och bidra till att verksamheten kan fortsätta utvecklas, sa Sandra Martinsson, kommunikationschef och sponsoransvarig på JYSK Sverige när priset delades ut i maj 2023.

Nu är det dags igen

Nu är nomineringen för 2024 års ”JYSK Bring Dedication Awards” öppen. Fram till den 12 maj kan den som vill nominera sig själv eller någon annan till priset.

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL NOMINERINGEN

En jury bestående av representanter från Parasport Sverige och från JYSK kommer gå igenom alla nominerade när nomineringstiden är slut i mitten av maj.

Vinnaren kommer få besked i slutet av månaden. Den som vinner priset får också välja en förening med parasportverksamhet som får samma vinstsumma att använda för att ge fler tillgång till idrott.