KakeldaxGruppen marknadsför sig via TV4 lokalt

Under slutet av fabruari månad 2011 kommer KakeldaxGruppen att påbörja 2011 års marknadsföring.

En forsatt långsiktig satsning på DR, digitala medier (hemsida, digitala kataloger och sociala media så som bloggar och filmer på Youtube) kombineras under 2011 med TV reklam på TV4 lokalt på stora lokala konsumentmarknader så som Stockholm och Göteborg.

Med början 18 februari 2011 visas en 20 sekunder lång reklamfilm på TV4 i Stockholm, Göteborg, Helsingborg och Växjö.

Senare under våren görs också en satsning med bland annat TV3 i Stockholmsregionen.

Basen i marknadsföring blir liksom hösten 2010 en kontinuerlig marknadsföring i form av 8-sidiga DR som skickas direkt till villa- och bostadrättshushåll i uttagningsområden kring KakeldaxGruppens 16 egna butiker.

Marknadsförringsåret 2011 präglas av att KakeldaxGruppen (Kakeldax, Kakelcentralen och Stigs Kakel) nu är färdiga med obyggnation av samtliga kakelbutiker i Sverige, där man nu presenterar ett helt nytt, spännande och högkvalitativt gemensamt sortiment av kakel, klinker, mosaik och badrumsinredning i samtliga butiker.

• stigs kakel
  • varumärke