Kakelcentralen nyinviger 3 butiker i Skåne

Kakelcentralen nyinviger 3 ombyggda butiker i Skåne med köpfest på kakel och klinker. Efter en vinter med omfattande ombyggnationer är det dags för årets köpfest på kakel, klinker och badrumsinredning helgen 18-20 mars 2011 i Malmö, Helsingborg och Kristianstad.

Under fredag - söndag som är det köpfest med invningserbjudande på allt i ordinarie sortiment som finns i butikerna med hela 30% på hela sortimentet i butiken. Butikerna är helt nya, och fyllda med inpirerande sortiment av årets nyheter inom kakel, klinker, mosaik och badrumsinredning från Ballingslöv, Tapwell, INR, Svedbergs och Nordhem.

De tre Kakelcentralenbutikerna finner du i Malmö, Helsingborg och Kristianstad. (klicka här för adresser).

Under helgen hålls butikerna öppna på både lördag och söndag. Välkommen in till 3 insprierande kakelbutiker som erbjuder allt du behöver för ditt nya badrum, källargolv, hallgolv, kökskakel mm.

Marknadsföring för köpfesten görs i samarbete med TV4 lokalt i Skåne, och Metro.

Konsumentöppettider under invigningshelgen: fredag 10.00 - 18.00, lördag 10.00 -16.00, söndag 10.00 - 15.00

Rabatten gäller på ordinarie priser på lagerförda artiklar - dvs ej på redan kampanjprissatta artiklar.

Länk för dig som vill se KakeldaxGruppens butiker eller sortiment på Youtube (klicka här)

Länk till hemsidan (klicka här)

• helsingborg
  • kampanj