Nu öppnar KakeldaxGruppen sin 17:e butik

Nu bygger Kakeldaxgruppen en 630 m2 stor butik i Fosie området i Malmö.

Denna butik blir en konceptbutik byggd på all erfarenhet som gjorts under ombyggnad av hela Kakeldaxgruppens butikskedja 2010 - 2011. Butiken, som kommer att använda varumärket "Kakelcentralen" blir ett viktigt komplement till dagens butik i västra hamnen i Malmö.

Med två butiker i Malmö, så erbjuds proffsmarknaden Malmös bästa service, då det alltid blir nära till en Kakelcentralen butik. Oavsett om man är i norra eller södra Malmö.

Proffsen är Kakeldaxgruppen viktigaste kunder vi erbjuder därför ett brett sortiment och det senaste inom kakel, klinkers och mosaik, vi jobbar alltid med världens ledande producenter i Italien och Spanien (Marazzi, CasalGrande Padana, Epoca, Roca, Vidrepur, Impronta, El Barco, Monoceram, Royal Mosa mfl.)

Med leverantörer som Ballingslöv, INR, Svedbergs, Tapwell och Nordhem kan vi inspirera dig och erbjuda dig att inreda det senaste badrummet inom marknaden. Projektledaren för denna butik är Kakeldaxgruppens driftchef för butiker: Rickard Schalin som har en långerfarenhet och kunskap inom branschen. Han säger själv att kunderna är positiva till vår stora satsning och ser framemot ytterligare en Malmöbutik med stort och brett sortiment.

• ny butik
  • stigs kakel