​Aktivitetspark planeras i Löddeköpinge

​Aktivitetspark planeras i Löddeköpinge

På Tolvåkersområdet i Löddeköpinge planeras en aktivitetspark. Nu behöver vi hjälp av kommunens ungdomar med förslag på vad aktivitetsparken ska innehålla!

I den sista etappen av den stora omdaningen av Tolvåkersområdet kommer det att byggas en aktivitetspark på omkring 2000–3000 kvadratmeter. Trots att själva uppförandet av parken ligger ett par år fram i tid har planeringen av den nu påbörjats. I detta arbete önskar Kävlinge kommun förslag och idéer från kommunens ungdomar.

Vad tycker du att parken ska innehålla? Skicka in dina förslag i enkäten nedan! Senast den 8 november behöver vi ha ditt svar.

Förslagen kommer att sammanställas och undersökas utifrån plats, kostnader och andra förutsättningar. I december ska ett förslag presenteras för kommunstyrelsen.

Till enkäten – detta tycker jag att Löddes aktivitetspark ska innehålla!