I juni tog Johan Persson på Löddeköpinge Bygg emot priset som Årets entreprenör 2022 på Badhotellet i Barsebäcksstrand. Nu är det dags att nominera till årets utmärkelse.

Hjälp oss att utse Årets entreprenör 2023

Kävlinge kommun vill uppmärksamma och hylla alla duktiga företagare och entreprenörer som verkar i kommunen. Johan Persson på Löddeköpinge bygg vann utmärkelsen Årets entreprenör 2022. Nu har du möjlighet att nominera vem du tycker förtjänar utmärkelsen för 2023.

Det var i juni i år som Johan Persson på Löddeköpinge Bygg tog emot priset som Årets entreprenör 2022 på Badhotellet i Barsebäcksstrand. Nu är nomineringssidan för årets utmärkelse öppen. Du kan nominera ett eller flera företag som finns eller verkar i Kävlinge kommun och stämmer in på kriterierna nedan.

Utmärkelsen Årets entreprenör 2023 kommer att delas ut på ett företagsevent i början av år 2024! Så vänta inte för länge med att skicka in dina nomineringar.

Årets Entreprenör är en gemensam utmärkelse för Kävlinge kommun och näringslivsorganisationerna i kommunen. Utmärkelsen fokuserar på följande kriterier:

• Entreprenörskap som är unikt lokalt eller globalt
  • Innovativa och nytänkande lösningar inom produktion, service eller försäljning
  • Entreprenörskap baserat på hållbarhet

Läs mer om utmärkelserna och nominera dina kandidater snarast på kavlinge.se/foretagsutmarkelser.