Häng med fritidsgårdarna på bowling. Föranmälan krävs. (Foto: freepik.com)

Sportlovsaktiviteter för barn och ungdomar i Kävlinge kommun

Vecka 8 är det sportlov för alla barn och unga i Kävlinge kommun. Precis som tidigare har kommunen samlat alla lovaktiviteter på sidan kavlinge.se/lovaktiviteter.

Fritidsgårdarna har öppet och erbjuder många olika aktiviteter både på plats och som utflykter. Exempelvis har Annelunds fritidsgård LAN & Speldag, på Julius Fritidsgård kan mellanstadieelever delta i en tårtbakartävling och på Skönadals fritidsgård erbjuds utflykter för bowling och skridskoåkning. Vävslaget i Kävlinge bjuder in alla barn mellan 6-12 år att prova på att slöjda och väva.

Se fullständigt lovschema på kavlinge.se/lovaktiviteter

OBS! Vissa aktiviteter kräver föranmälan.