Träffpunkter för seniorer öppnar för allmänheten

Träffpunkter för seniorer öppnar för allmänheten

Seniorrestaurangen på Billingshäll och Kävlinge kommuns träffpunkter för seniorer öppnar åter för allmänheten på måndag, den 23 augusti.

Kävlinge kommuns träffpunkter för seniorer har under våren varit öppna för föreningar. Måndagen den 23 augusti öppnar de upp för allmänheten. Samtidigt öppnar seniorrestaurangen på Billingshäll för gäster. De erbjuder dagens buffé och försäljning av smörgåsar och kakor. Badet på Billingshäll är dock stängt tills vidare.

Vi följer Folkhälsomyndighetens föreskrifter och allmänna råd om särskilda begränsningar för att förhindra spridning av covid-19. Detta innebär att vissa anpassningar har gjorts och att det kommer att finnas begränsningar för hur många som får vistas i lokalerna.

Vi hälsar nya och gamla besökare välkomna!

Våra träffpunkter för seniorer

Seniorrestaurangen på Billingshäll – menyer och öppettider