Vinnarna av Ledar-priset och Friskvårds-priset 2022

Vinnarna av Ledar-priset och Friskvårds-priset 2022

Arbetsliv- och Fritidsnämnden i Kävlinge kommun har utsett vinnarna till två stipendier på 14 800 kr vardera!

Ledarpriset går till: Krister Nilsson
Motivering: ”Målvaktstränare i Lödde Vikings Handbollsklubb där han arbetar med barn och unga. Han har den ledarstil som krävs för att nå fram till individer i olika åldrar.”

Friskvårdspriset går till: Zwing It dansskola, Löddeköpinge
Motivering: ”Föreningen arbetar med friskvård och bidrar till barn och ungdomars hälsa. Är även nu i vår delaktiga i ”Nattfotbollen” och bidrar då ytterligare till välbefinnande hos barn och unga i kommunen.”

Stort grattis till vinnarna och bra jobbat!