På webbsidan kavlinge.se/lovaktiviteter kan man se vad som händer dag för dag under höstlovet vecka 44.

Aktiviteter för barn och ungdomar i Kävlinge kommuns höstlovskalender

Vecka 44 är det höstlov för alla barn och unga i Kävlinge kommun. Precis som tidigare har kommunen samlat alla lovaktiviteter på sidan kavlinge.se/lovaktiviteter. I år kan man exempelvis göra allt från att skapa sin egen halloweenpumpa och prova på teater till att lyssna på spökhistorier och hänga med på spökläger - om en törs.

Genom att lägga aktiviteterna på kommunens webbplats har nyfikna deltagare alltid aktuell information då det blir det enklare att hålla evenemangsposterna i höstlovskalendern uppdaterade.

Nytt för höstlovet 2022 är dessutom att verksamheterna som anordnar aktiviteterna är gästvärdar för instagramkontot enskönarevardag.nu. Här kommer man att kunna följa med i förberedelserna inför höstlovet och ta del av allt spännande som händer i Kävlinge kommun under vecka 43 och 44.