På kavlinge.se/LIVE kan du ta del av kommunens direktsända evenemang

LIVE - samlingsplatsen för kommunens direktsända evenemang

Nu har vi lanserat kavlinge.se/LIVE, samlingssidan på vår webbplats från vilken du når Kävlinge kommuns aktuella direktsändningar oavsett var du befinner dig.

LIVE möjliggör kultur och upplevelser direkt till din mobil, surfplatta eller dator i realtid. Då du inte kan ta dig till evenemanget, då tar vi evenemangen till dig! Unna dig en digital upplevelse på dina egna villkor.

Kommande LIVE-sändningar
Först ut är Kulturskolans elevkonsert onsdag 27 maj klockan 19.00 följt av Nationaldagsfirande den 6 juni kockan 14.00-15.00.

Länken till sändningarna hittar på webbplatsen kavlinge.se/LIVE.