Inspirerande frukost med Aron Anderson

Inspirerande frukost med Aron Anderson

Aron Anderson inspirerar till att sätta tydliga mål, aldrig sluta kämpa och våga se möjligheter!

Tidigt under onsdagsmorgonen 26/10 höll äventyraren och föreläsaren Aron Anderson en inspirationsfrukost hos Kivra. Genom sina äventyr samlar Aron in pengar till Barncancerfonden och uppmanar fler människor och företag att vara med och bidra. Publiken som bestod av Kivras avsändare, partners samt medarbetare fick följa med på Arons resa genom livet, kantad av lärdomar och visdom från en tidig ålder.

Vi kan nå längre än vi någonsin kunnat ana om vi sätter upp ambitiösa mål, kämpar tillsammans och ser våra möjligheter. Det var några av de visdomar som Aron delgav i sina berättelser om när han inte låtit sitt handikapp som rullstolsburen begränsa honom från att nå dit han vill. Vare sig det handlar om att simma till Åland, genomföra en Ironman eller bestiga Kebnekaise.

Pole of Hope

Pole of Hope är Arons kommande och mest utmanande äventyr någonsin. I december ska han bli den förste rullstolsburne personen att skida till Sydpolen. Ytterst få människor har någonsin utfört det han nu ska göra, och ingen har tidigare gjort det genom att staka sig fram i en sitski. Pole of Hope syftar till att inspirera andra människor och ge hopp om att fortsätta kämpa för sina drömmar. Dessutom hänger äventyret på att det svenska folket bidrar till Barncancerfonden för att Aron ska lyckas ta sig i mål. För varje 10-krona som doneras till Barncancerfonden får Aron skida 1 meter och för varje ny månadsgivare får han skida 700 meter. Målet är 6.4 miljoner till Barncancerfonden för att han ska nå enda fram - ett rekordhögt mål där varje krona är spelar roll.

Så kan du bidra!

Kivra är stolta över att stötta Aron i hans arbete att samla in pengar till Barncancerfonden. Som en del i detta kan du nu vara med och bidra bara genom att registrera dig på Kivra, vi skänker nämligen 20kr till Barncancerfonden för varje person som registrerar sig via www.kivramotcancer.se - se till att registrera dig och dela sidan med dina vänner!

Du kan även sprida ordet om Pole of Hope och hjälpa Aron att ta sig till Sydpolen genom att gå in och skänka pengar eller bli månadsgivare på www.poleofhope.com