Johan Lernell har snabbt funnit sin plats på Klätterservice

Klätterservice satsar vidare - med större vilja att lyckas än rädsla för att misslyckas

Klätterservice växlar upp med nya platschefen Johan Lernell som har gedigen erfarenhet från byggbranschen. För att kunna förvalta den kvalitet och kunskap som redan finns på Klätterservice krävs det en platschef som strukturerar upp och möter de behov som kunder har idag och nästkommande 10 år.

- Möjligheten ligger i att strukturera upp en redan väl fungerade verksamhet. Genom att förtydliga vår kompetens och vidareutveckla våra 4 kärnverksamheter i företaget är förhoppningen att Klätterservice förblir det självklara valet för våra kunder även i framtiden, säger Johan Lernell, platschef på Klätterservice Stockholms kontor.

Johan Lernell är skolad marknadsekonom med bakgrund inom försäljning och har sedan 2002 arbetat med projektdrift och ledarskap. Genom en hög energinivå och naturlig entusiasm kommer Johan ta sig an utvecklingsmöjligheterna med reparbete i byggbranschen.

- Att ha med Johan i gänget på Klätterservice känns väldigt roligt och är ett steg i att utveckla vår största marknad Stockholm vidare. Det finns en enorm utvecklingsmöjlighet i branschen där än så länge bara en liten del av fastighetsägare och entreprenörer har upptäckt alla fördelar med att anlita oss, säger Anton Torsholm, VD på Klätterservice.

Klätterservice erbjuder Johan en ideal tjänst där han kan fortsätta att arbeta med sin passion – att driva affärsutveckling framåt. Samtidigt på ett mer personligt plan ges han möjligheten att utveckla de mjuka värdena vidare som kommer gynna såväl företagets medarbetare som affär i framtiden.