Head of Marketplace at Amazon Sweden, Andreas Baller.

Amazon Sweden vahvistaa osallistumisensa amaNordic-tapahtumaan

Amazon Ruotsi on ilmoittanut osallistuvansa amaNordic-tapahtumaan Gummifabrikenissa, Värnamo. Pohjoismaiden ainoa Amazon-myyjille omistettu tapahtuma, amaNordic, on itsestään selvä valinta kaikille, jotka ovat vakavissaan Amazon-matkallaan. Tämä läsnäolo korostaa Amazonin sitoutumista vahvistamaan suhteitaan pohjoismaisiin brändeihin ja tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden osallistujille keskustella suoraan Amazonin edustajien kanssa, luoda suhteita ja tavata heidät henkilökohtaisesti.

Tapahtuman aikana Andreas Baller, Amazon Ruotsin Marketplace-johtaja, antaa näkemyksen uusista ja tulevista työkaluista ja toiminnoista. Tämä istunto valaisee, miten näitä voidaan soveltaa strategioihin saavuttaakseen parempia tuloksia Amazonissa sekä antaa ymmärryksen uutisista ja laajentumismahdollisuuksista, jotka odottavat vuonna 2024.

Amazonilla on vahva läsnäolo amaNordicissa, sekä jakamalla näkemyksiä lavalla että olemalla fyysisesti läsnä tavatakseen ja keskustellakseen osallistujien kanssa.

"AmaNordic tarjoaa Pohjoismaisille brändeille ja yrittäjille mahdollisuuden syventää ymmärrystään Amazonista. Odotan innolla mahdollisuutta jakaa joukko jännittäviä näkemyksiä ja päivityksiä lavalla, jotka voivat auttaa Amazon-myyjien menestyksessä. Esitystemme lisäksi tiimini ja minä olemme innostuneita mahdollisuudesta henkilökohtaisesti kytkeytyä AmaNordic-osallistujiin. Nämä vuorovaikutukset ovat usein inspiroivia meille ja pitkäaikaisten suhteiden lähtökohta."

- Andreas Baller, Marketplace-johtaja, Amazon Ruotsi.

amaNordicin perustaja, Carl Helgesson, ilmaisi innostuksensa Amazonin osallistumisesta:

"On erittäin ilahduttavaa, että Amazon itse osallistuu Pohjoismaiden ainoaan tapahtumaan niille, jotka myyvät ja haluavat myydä Amazonissa. Se, että Andreas Baller, Amazon Ruotsin Marketplace-johtaja, on lavalla maailman johtavien Amazon-myyjien ja asiantuntijoiden kanssa, tuntuu fantastiselta."

amaNordic, joka pidetään Gummifabrikenissa Värnamo, on vakiinnuttanut asemansa Pohjoismaiden keskeisenä kohtaamispaikkana Amazon-myyjille. Tämän vuoden teemana "Profitable Growth & Expansion", tapahtuma keskittyy nykyisen ilmaston kannattavuuden haasteisiin samalla kun se valaisee mahdollisuuksia lisätä vientiä Amazonin alustojen ansiosta. Vuoden 2022 menestyksen jälkeen, jolloin amaNordic sai vaikuttavan 9,54 pistettä 10:stä osallistujilta, tapahtuma jatkaa näkemysten, strategioiden ja menestystarinoiden tarjoamista varustaakseen brändit työkaluilla ja tiedoilla, joita he tarvitsevat menestyäkseen maailman suurimmalla e-kauppa-alustalla.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan amaNordiciin ja hyödyntämään tätä ainutlaatuista mahdollisuutta keskustella Amazonin ja muiden toimialajohtajien kanssa, käy amaNordic-verkkosivustolinkki saadaksesi lisätietoja.

Topics

amaNordic is the Nordic region's largest annual event for small, medium and large companies and brands focusing on optimizing business through e-commerce on Amazon.

amaNordic Academy, runs Amazon training to help Nordic companies and entrepreneurs succeed on their own in the world's largest e-commerce marketplace by raising awareness and guiding them through their business journey.

Rankona Mazon
, offers personalized expertise and service to companies and entrepreneurs who want help with launching and continuous growth on Amazon. Rankona Mazon's Amazon strategists do the work for the client.

The management and employees of amaNordic and Rankona Mazon have extensive experience of successful sales on the e-commerce giant globally. The founder is Amazon expert Carl Helgesson, with 11 years of experience with Amazon, as well as the establishment of five own international brands.

Related events