Head of Marketplace at Amazon Sweden, Andreas Baller.

Amazon Zweden bevestigt aanwezigheid op amaNordic

Amazon Zweden heeft aangekondigd aanwezig te zijn op amaNordic in Gummifabriken, Värnamo. Als het enige gevestigde evenement in de Noordse landen gewijd aan Amazon-verkopers, staat amaNordic als de voor de hand liggende keuze voor iedereen die serieus is over hun Amazon-reis. Deze aanwezigheid benadrukt de toewijding van Amazon om de banden met Noordse merken te versterken en biedt deelnemers een unieke kans om direct te interageren met vertegenwoordigers van Amazon, relaties op te bouwen en hen persoonlijk te ontmoeten.

Tijdens het evenement zal Andreas Baller, Head of Marketplace voor Amazon Zweden, inzicht geven in nieuwe en aankomende tools en functies. Deze sessie zal belichten hoe deze kunnen worden geïmplementeerd in strategieën om betere resultaten op Amazon te behalen en inzicht geven in het nieuws en de uitgebreide uitbreidingsmogelijkheden die 2024 in petto heeft.

Amazon zal een sterke aanwezigheid hebben op amaNordic, zowel door inzichten vanaf het podium te delen als door fysiek aanwezig te zijn om te ontmoeten en te interageren met de deelnemers.

“AmaNordic biedt Noordse merken en ondernemers de kans om hun begrip van Amazon te verdiepen. Ik kijk ernaar uit om de kans te hebben om een reeks spannende inzichten en updates vanaf het podium te delen, die kunnen bijdragen aan het succes van Amazon-verkopers. Naast onze presentaties zijn mijn team en ik enthousiast over de mogelijkheid om persoonlijk contact te maken met de deelnemers van AmaNordic. Deze interacties zijn vaak inspirerend voor ons en een startpunt van een langdurige relatie."

- Andreas Baller, Head of Marketplace, Amazon Zweden.

De oprichter van amaNordic, Carl Helgesson, uitte zijn enthousiasme over de deelname van Amazon:

"Het is buitengewoon verheugend dat Amazon zelf aanwezig zal zijn op het enige evenement in de Noordse landen voor degenen die verkopen, en degenen die willen verkopen, op Amazon. Het hebben van Andreas Baller, Head of Marketplace voor Amazon Zweden op het podium, samen met enkele van de beste Amazon-verkopers en experts ter wereld, voelt geweldig."

amaNordic, dat plaatsvindt in Gummifabriken in Värnamo, heeft zich gevestigd als de centrale ontmoetingsplaats voor Amazon-verkopers in de Noordse landen. Met als thema dit jaar "Profitable Growth & Expansion", richt het evenement zich op de uitdagingen van winstgevendheid in het huidige klimaat, terwijl het de potentie voor verhoogde export door Amazon-platforms belicht. Na het succes in 2022, waarbij amaNordic een indrukwekkende score van 9,54 uit 10 kreeg van de deelnemers, blijft het evenement inzichten, strategieën en succesverhalen bieden om merken uit te rusten met de tools en kennis die ze nodig hebben om te slagen op 's werelds grootste e-commerce platform.

Voor degenen die geïnteresseerd zijn in deelname aan amaNordic en willen profiteren van deze unieke kans om te interageren met Amazon en andere marktleiders, bezoek amaNordic website voor meer informatie."

Categories

amaNordic is the Nordic region's largest annual event for small, medium and large companies and brands focusing on optimizing business through e-commerce on Amazon.

amaNordic Academy, runs Amazon training to help Nordic companies and entrepreneurs succeed on their own in the world's largest e-commerce marketplace by raising awareness and guiding them through their business journey.

Rankona Mazon
, offers personalized expertise and service to companies and entrepreneurs who want help with launching and continuous growth on Amazon. Rankona Mazon's Amazon strategists do the work for the client.

The management and employees of amaNordic and Rankona Mazon have extensive experience of successful sales on the e-commerce giant globally. The founder is Amazon expert Carl Helgesson, with 11 years of experience with Amazon, as well as the establishment of five own international brands.

Related events