– Helt otroligt – och väldigt roligt, kommenterar Lars sin vinst.

Lars vann en miljon: ”Nu kan vi åka till Florida!

När Lars Jönsson i Broby fick samtalet och beskedet att han vunnit en miljon kronor hade han svårt att tro att det var sant. Men pengarna – de ska nog komma till användning!

Så snart Lars förstod att han faktiskt hade vunnit en miljon kronor började han fundera på vad som står högst på hans önskelista:

– Det första jag kom på är att jag och min sambo ska unna oss en lite längre resa när det går att resa igen. Kanske till Florida, det finns mycket jag vill se där.

Redan innan vinsten hade Lars planer på att byta bil. Nu blir det av. Som den nöjde volvoägare han är står valet mellan en XC60 och en V60 Cross Country.

– Vi skulle nog också behöva renovera köket och byta ytterpanel på huset … jag tror nog att pengarna kommer till användning, säger Lars och ler nöjt.