Nio villatomter nära Alingsås centrum

Nio villatomter nära Alingsås centrum

Nu finns en möjlighet att förvärva ett paket om nio villatomter med detaljplan, paketerat i ett aktiebolag.

Fastigheterna är belägna endast 10 minuters bilfärd från Alingsås centrum och erbjuder en naturskön omgivning intill sjön Färgen. Dessutom finns en busshållplats precis vid fastigheterna, vilket ger utmärkt tillgänglighet och kommunikation.

Den totala markytan uppgår till cirka 11 200 m2 med en genomsnittlig tomtstorlek på cirka 1 245 m2 per tomt. Detaljplanen finns för området.

Servitut och en plan för ett reningsverk är tillgängliga, vilket möjliggör omedelbar påbörjan av projektet. Alternativt kan man välja att avvakta kommunal V/A, som förväntas vara tillgängligt inom cirka 2 år.

Överlåtelsen sker i bolagsform.

För ytterligare information är du välkommen att kontakta:

Richard Lulek, richard.lulek@kommersiellafastigheter.se
Fredrik Wistrand, fredrik.wistrand@kommersiellafastigheter.se